Overslaan en naar de inhoud gaan

Een dodelijke vergissing

Mensen hobbelen graag achter trends aan. Marketeers rennen nog harder. Want niemand wil een trend over het hoofd zien en zeker niet als…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mensen hobbelen graag achter aan. Marketeers rennen nog harder. Want niemand wil een trend over het hoofd zien en zeker niet als marketing je vak is. Eigenlijk zouden trends gezet moeten worden in plaats van gevolgd. Helaas is menigeen daar te lui voor. Dus volgt men gedwee. Ook al is men te laat of heeft een nieuwe trend de oorspronkelijke hype alweer ingehaald.

related partner content for mobile comes here

Zo kennen we natuurlijk allemaal het fenomeen Second Life. Ineens moest en moet iedereen. Te laat? Misschien.

We kennen natuurlijk allemaal het modewoord Web 2.0. Het klinkt verdomd futuristisch. Kun je het downloaden? Nee, het moet alle interactiviteit van vandaag voorbijstreven in de overtreffende trap.

Natuurlijk maken we een diepe buiging voor dit initiatief, maar we kunnen niet altijd in die houding blijven staan. Het is wel weer tijd om de rug te rechten en verder te kijken. En toch zijn er weer die mensen die net applaudisseren en Web 2.0 omhelzen. Inmiddels weten we met zijn allen toch beter en kunnen we ons heil overal en nergens zoeken in plaats van ons dodelijk te vergissen.

Lees:


Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in