Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe poll over sociale netwerken

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet begrijp hoe mensen dat voor elkaar krijgen, maar 50 procent van de mensen hier bezoekt dagelijks vier…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sommigen volgen via rss wel 40 of meer blogs.

related partner content for mobile comes here

Ik word daar dus echt hoorndol van en doe dat niet meer?

Maar goed, 50 procent van de stemmers bezoekt per dag één tot drie blogs. Daarvan vindt de helft dat één blog ook genoeg is.
Dus er zijn mensen die alles via rss volgen en ook doorklikken, maar er zijn ook mensen die de stroom aan zich voorbij laten gaan. Ze kiezen kennelijk voor één of een paar adressen die het nieuws voor ze filteren.

De nieuwe poll gaat over sociale netwerken. Er is al veel over geschreven en kwam het bericht dat langzaam Europa aan het veroveren is. Deze week begint het in Frankrijk en de rest zal ook wel volgen.

Mooi, maar wat moeten marketeers er mee? We hebben al eerder geschreven over de en hoe daar ook langzaam de commercie naar binnen dringt. Moet ook wel, want het geld moet ergens vandaan komen.

Gisteren hadden we hier een posting over een stel , die zich afvragen of commercie en sociale netwerken wel samen gaan.

Geen push, maar alleen pull, lijkt het devies. Maar dan nog?

Als je het daar goed doet, dan is het wel een sterk wapen, weten we allemaal.

Dus de vraag: moeten marketeers verre blijven van de sociale netwerken of kan er wel degelijk geadverteerd, gesponsord en samengewerkt worden?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in