Campagne 'Red Amsterdam' in startblokken
Red Amsterdam heeft twee speerpunten in haar programma. Allereerst het stoppen van de Noord/Zuidlijn tussen CS en Zuid/WTC, dus het gedeelte onder de kwetsbare historische binnenstad. Speerpunt twee is onmiddelijke opheffing van de stadsdeelraad Centrum (argument: de binnenstad is immers van alle Amsterdammers) en op termijn ook de andere deelraden. De eerste drie namen op de kandidatenlijst zijn voormalig wethouder van Amsterdam en voormalig dir-generaal Europese Investeringsbank Pitt Treumann; actrice Nelly Frijda en marketing adviseur Roderic Evans-Knaup.
Zwaartepunt van de campagne komt te liggen op het genereren van free publicity. Daarnaast zullen diverse printuitingen en een TV commercial (geïnspireerd op de prijswinnende commercial The Truth van RECREAR) worden ingezet.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDe campagne en de huisstijl zijn ontwikkeld door Gummo, samen met Niels ‘Shoe’ Meulman en Enrico Bartens.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid