Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne 'Red Amsterdam' in startblokken

Op 10 februari gaat de campagne ‘Stop het boren!’ van start van de nieuwe Amsterdamse politieke partij Red Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

heeft twee speerpunten in haar programma. Allereerst het stoppen van de Noord/Zuidlijn tussen CS en Zuid/WTC, dus het gedeelte onder de kwetsbare historische binnenstad. Speerpunt twee is onmiddelijke opheffing van de stadsdeelraad Centrum (argument: de binnenstad is immers van alle Amsterdammers) en op termijn ook de andere deelraden. De eerste drie namen op de kandidatenlijst zijn voormalig wethouder van Amsterdam en voormalig dir-generaal Europese Investeringsbank Pitt Treumann; actrice Nelly Frijda en marketing adviseur Roderic Evans-Knaup.

related partner content for mobile comes here

Zwaartepunt van de campagne komt te liggen op het genereren van free publicity. Daarnaast zullen diverse printuitingen en een TV commercial (geïnspireerd op de prijswinnende commercial The Truth van RECREAR) worden ingezet.

De campagne en de huisstijl zijn ontwikkeld door Gummo, samen met Niels ‘Shoe’ Meulman en Enrico Bartens.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in