Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw bestuur MEC

Het Marketing Executive Center (MEC) heeft een nieuw bestuur. Joris van Zoelen is voorzitter.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het team volgt vertrekkend voorzitter Egbert Jan van Bel op die zich gaat concentreren op zijn activiteiten bij Beeckestijn Business School en zijn boeken in Nederland en Amerika. Het Bestuur bestaat uit Kirsten Bruijel (Hoofd Communicatie Uneto-VNI), Maarten Timmers Verhoeven (Directeur Lenthe Publishing) Rob Drukker (Directeur WoonEnergie) en Joris van Zoelen (Partner Synergie Identiteit & Merkstrategie).

related partner content for mobile comes here

Het MEC gaat met het nieuwe bestuur ook een nieuwe fase in waarin de slag moet worden gemaakt van ‘groot’ en ‘goed en gezellig’ naar meer ‘exclusief, intens en intiem’. Het MEC beoogt een ‘veilig’ platform te zijn, exclusief voor de marketeers/CMO’s en marketing directie. Zij stelt zich tot doel door uitwisseling van kennis en ervaring een actieve bijdrage te leveren aan het denken over marketing en de functie en waarde van merken (brand value en return on branding).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in