
Het gaat volgens de NPO om meer dan 150 miljoen opgevraagde video's. Per maand gebruikten gemiddeld 2 miljoen unieke bezoekers de website om programma's van de publieke omroep terug te kijken. In 2009 stond de lancering van Uitzending Gemist op mobiel centraal. De iPhone-applicatie was van deze mobiele applicaties veruit de meest succesvolle.
In 2009 werden via mobiel in totaal meer dan 2,7 miljoen video's opgevraagd. De iPod touch en iPhone-applicatie kwam pas in september beschikbaar, maar werd in de laatste vier maanden van 2009 230.000 keer geïnstalleerd. In die periode werden via deze applicatie meer dan 2 miljoen programma's gestart. Hiermee nam deze applicatie het overgrote deel van het bereik van Uitzending Gemist op mobiel tot haar rekening. Mobiel had in 2009 nog een klein aandeel in het totaal aantal opgevraagde streams.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeBijna 148 miljoen keer is er via de website van Uitzending Gemist in 2009 een video opgevraagd. November was de populairste maand. Mede door het succes van Boer zoekt Vrouw werden in deze maand meer dan 18 miljoen video's opgevraagd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee