Braziliaan wordt oranje-supporter in reclame voor Holland Heineken House


Het Holland Heineken House opent dit jaar voor de dertiende keer de deuren, ditmaal in Rio de Janeiro. Om de Nederlandse ontmoetingsplaats voor olympische sporters onder de aandacht te brengen, presenteert Heineken een nieuwe commercial.
In de video zie je Braziliaanse wegwerker João. Vanwege zijn oranje werkkleding wordt hij door Japanse, Amerikaanse en zelfs Braziliaanse sportfans herkent als oranje-supporter. De wegwerker groeit in zijn rol en belandt uiteindelijk zelfs in het Holland Heineken House.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHeineken - Orange Your World
Credits:
Opdrachtgever: Heineken Nederland
Contactpersoon: Bram Westenbrink, Jacqueline van Faassen, Ana Henriques
Bureau: TBWA\ NEBOKO
Regisseur: Ismael ter Heuvel (Pink Rabbit)
D.O.P: Wouter Westendorp
Editor: Martin Heijgelaar
Music: Cris Kos
Sound: Earforce
Online: Captcha
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid