Overslaan en naar de inhoud gaan

Chocomel pusht zichzelf als koud afterparty-drankje

De feestboot moet festivalgangers verleiden tot een koud blikje Chocomel
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Reclamebureau’s Achtung! en Tosti Creative ontwikkelde de nieuwe zomercampagne ‘Daar had je zin in’. De actie draait om de Chocomel After Cruise, een feestboot van die in juli en augustus door Amsterdam en Rotterdam vaart. Hier hoopt Chocomel jonge festivalgangers op te pikken.

related partner content for mobile comes here

Diverse terrassen werken mee aan de actie en dienen als opstappunt. Aan boord van de boot is een 360-graden webcam, waarmee de After Cruise live te volgen is via de website. Wendy van Sante (Brandmanager van Chocomel): “Zo leggen de de link tussen off- en online. En zo kan iedereen spontaan opstappen.”

De After Cruise vaart ook langs bij festivals als The Social Garden en Vunzige Deuntjes voor een afterparty. Daarnaast maken mensen bij aankoop van een Chocomel op het terras kans op tickets voor het Solar Weekend Festival. Met deze actie wil Chocomel bewijzen dat de koude variant ook een zomerdrankje is. Volgens Van Sante is de kracht van de campagne de ‘spontane verrassing’: “Mensen bedenken vaak pas dat ze er zin in hebben op het moment dat ze het voorbij zien komen.”

Chocomel After Cruise Agenda 2016

Meevaren in Amsterdam op 15-17 juli en 30-31 juli
Meevaren in Rotterdam op 13-14 augustus en 19-21 augustus


After party’s op de Chocomel After Cruise:

The Social Garden (16 juli)
Edelwise Festival (30 juli)
Vunzige Deuntjes (31 juli)
Solar Weekend Festival (4-7 augustus)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in