Overslaan en naar de inhoud gaan

Werkverkeer: Timm & Pimm, DDMA, New Brand Activators.

Wie waren de ‘movers en shakers’ van afgelopen week?
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Online marketingbureau Timm & Pimm heeft drie nieuwe mensen aangenomen. Wesley Bonda komt over van het creatieve mediabureau en gaat social communities beheren. Daarnaast gaan Claudia Bertijn en Annika Elschot aan de slag als Junior Online Marketeers. Alexander Rutges, managing partner van Timm & Pimm: ‘Het is onze filosofie om ruimte te bieden aan jong talent. Zij maken vaak onderdeel uit van de doelgroep die wij namens onze klanten willen bereiken.’

related partner content for mobile comes here

Pieter Meijer is benoemd tot bestuurslid van DDMA, de brancheorganisatie voor data en marketing. Meijer is digital marketing specialist en momenteel werkzaam als CEO bij marketingbureau Pervorm. Directeur Diana Janssen van DDMA: DDMA richt zich zowel op marketeers als op mensen binnen een organisatie die op de achtergrond bezig zijn met data. Tussen die twee groepen is er nog een te groot gat. Met Pieter als bestuurslid komt er meer focus op het bij elkaar brengen van die twee groepen.&;

Peter Stadhouders is benoemd tot directeur van het Nederlands Uitgeversverbond (NUV). Hij was sinds maart al actief als interim directeur. Hij gaat nieuwe organisatie van het NUV inrichten en hieraan leidinggeven. Voorheen was Stadhouders directeur bij onder meer Wegener, PCM Uitgevers en Uitgeverij ThiemeMeulenhoff.

Contentmarketingbureau MPG. versterkt het team met concept director Fiona Cordes. Zij werkt meer dan 20 jaar in de media en helpt merken bij de transitie van single media naar een omnichannelbenadering. Zij werkte eerder voor Sky Radio, Discovery Channel, Sanoma en KWF.

Marco Saris is begonnen als Managing Director bij communicatiebureau New Brand Activators. Voorheen werkte hij onder meer bij The Communication Company, Gleijm & van der Waart en Heras. Saris gaat aan de slag met de verdere professionalisering van het bedrijf. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in