Overslaan en naar de inhoud gaan

Chipotle probeert imago te verbeteren met animatiefilm

De Amerikaanse fastfoodketen presenteert voor de derde keer een korte film
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De video gaat over twee kinderen die limonade en sinaasappelsap verkopen. Het jongetje is verliefd op het meisje en wil met haar naar de bioscoop. Om snel meer geld te verdienen, breidt hij zijn kraampje uit. Dat kost het meisje klanten, dus moet zij op haar beurt weer een slimme actie verzinnen... Het is het begin van een concurrentiestrijd tussen twee fastfoodketens.

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Halverwege het filmpje blijkt dat de twee bedrijven zijn zo groot geworden, dat de kinderen zelf niet meer weten wat er in hun producten zit. Hier lijkt het even alsof dit filmpje over Chipotle zelf gaat. Het bedrijf lag afgelopen tijd namelijk flink onder vuur vanwege problemen rondom voedselveiligheid. Zo werd bij de burritoketen onder andere .

De video is vanaf vrijdag ook in Amerikaanse bioscopen te zien. ‘A Love Story’ is de derde animatie van Chipotle sinds 2013.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in