Chipotle probeert imago te verbeteren met animatiefilm


De video gaat over twee kinderen die limonade en sinaasappelsap verkopen. Het jongetje is verliefd op het meisje en wil met haar naar de bioscoop. Om snel meer geld te verdienen, breidt hij zijn kraampje uit. Dat kost het meisje klanten, dus moet zij op haar beurt weer een slimme actie verzinnen... Het is het begin van een concurrentiestrijd tussen twee fastfoodketens.
A Love Story
Halverwege het filmpje blijkt dat de twee bedrijven zijn zo groot geworden, dat de kinderen zelf niet meer weten wat er in hun producten zit. Hier lijkt het even alsof dit filmpje over Chipotle zelf gaat. Het bedrijf lag afgelopen tijd namelijk flink onder vuur vanwege problemen rondom voedselveiligheid. Zo werd bij de burritoketen onder andere een ecoli-bacterie ontdekt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe video is vanaf vrijdag ook in Amerikaanse bioscopen te zien. ‘A Love Story’ is de derde animatie van Chipotle sinds 2013. Bekijk hier een eerdere film.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid