Overslaan en naar de inhoud gaan

Astrid Loeff en Mady Angelino beginnen productiebedrijf in food-films

Nosh Food Films maakt food-gerelateerde content voor adverteerders en bureaus.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Loeff (foto links) heeft lange ervaring in food marketingcommunicatie. Hiervoor was ze international communication lead bij onder andere Pepsico en Sara Lee/Douwe Egberts. Ook werkte ze voor bedrijven als Unilever, McDonalds, Nestlé en Friesland Campina.

Angelino is ervaren in onder meer account en RTV-productie. Als executive producer was zij verantwoordelijk voor onder meer Verkade, Ola, Magnum, Danone, Unox, Heineken en Liptonice.

related partner content for mobile comes here

High-end
Nosh Food Films richt zich op internationale premium food content. Loeff zegt dat het bedrijf &;high-end kwaliteitsfilms&; wil maken. De naam Nosh is een knipoog naar het Engels/Jiddisch en staat voor ‘lekker snacken’.

Loeff: &;De hoeveelheid food content op de verschillende platforms groeit enorm. Steeds meer foodmerken zijn daarom op zoek naar onderscheidend vermogen in de vorm van hoge kwaliteit food content. Nosh wil hier op inspelen met een selectie van bevlogen regisseurs uit Nederland, België en Groot-Brittannië en gespecialiseerde teams op gebied van camera, foodstyling en fotografie.&; Daarbij gelooft het bedrijf in het opleiden van jong talent en investeert daarin.

Nosh Food Films werkt voor opdrachtgevers als Philips, McDonalds, Kwekkeboom en Unilever.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in