Overslaan en naar de inhoud gaan

Peter Verhoef benoemd tot academic trustee van het Marketing Science Institute

De benoeming is volgens Rijksuniversiteit Groningen goed voor de internationale zichtbaarheid van de marketingvakgroep.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het Marketing Science Institute (MSI) in Boston richt zich op het overbruggen van de kloof tussen wetenschappelijke marketingkennis en toepassing daarvan in het bedrijfsleven.

related partner content for mobile comes here

Rijksuniversiteit Groningen: ‘Het instituut kiest academici met internationaal aanzien om zich te laten te adviseren over zijn onderzoeksprioriteiten. De trustees vertegenwoordigen het MSI tevens richting de aangesloten bedrijven.’

Onder de academic trustees van MSI bevinden zich onder anderen wetenschappers van Harvard Business School, Duke University en de University of Pennsylvania.

Fortune 500

Het MSI vormt een platform tussen onderzoekers en marketingprofessionals van meer dan zeventig toonaangevende bedrijven. Het instituut organiseert onder meer seminars voor onderzoekers en afgevaardigden van bedrijven uit de Fortune 500. Daarnaast stimuleert en subsidieert het MSI marketingonderzoek dat relevant is voor het bedrijfsleven.

Zichtbaarheid

Rijksuniversiteit Groningen meldt dat de benoeming van de hoogleraar marketing bijdraagt aan de zichtbaarheid van de vakgroep marketing en van de faculteit economie en bedrijfskunde als geheel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in