Overslaan en naar de inhoud gaan

Mirabeau aan de slag voor Air France

Nieuw internationaal account voor Mirabeau, vierde airline als klant.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Mirabeau gaat de Franse luchtvaartmaatschappij helpen met strategie, concept en user experience design voor alle digitale touchpoints. Tegelijk zal het digitaal bureau een agile way of working introduceren binnen de digitale projecten van Air France. De werkzaamheden zijn inmiddels gestart en worden uitgeveord met verschillende multi-disciplinaire teams, verdeeld over Parijs en Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

Met het airline-account tekent Mirabeau alweer de vierde airline en de tweede buitenlandse vliegmaatschappij. Het bureau werkt voor , Transavia en inmiddels alweer tien jaar voor KLM. Eerder dit jaar dat KLM haar samenwerking met Mirabeau voor drie jaar heeft verlengd. Adjan Kodde van Mirabeau laat in een reactie weten dat de (digitale) customer experience van groot belang is in de competitieve markt van airlines. &;We zijn dan ook zeer verheugd dat we onze kennis en ervaring op dit gebied nu ook mogen inzetten voor Air France.&;

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in