Overslaan en naar de inhoud gaan

Gedane Zaken: NEEW, Merktroubadour, Metapeople, Matters Most

Welke bureaus en adverteerders deden de afgelopen week goede zaken?
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Na een pitch traject met 4 verschillende bureaus kiest Jägermeister voor NEEW als haar strategisch en creatief bureau om de positie van het merk Jägermeister verder te verstevigen in de Nederlandse markt.

related partner content for mobile comes here

“Om onze prominente positie in de markt te handhaven is het belangrijk om onze merkstrategie aan te passen aan de veranderde marktsituatie, vanuit daar kunnen we een communicatie- en activatieplatform ontwikkelen dat de merkbeleving bij onze doelgroep zal versterken&;, zegt brand manager Jägermeister Nederland Mirte Litjens.

Hard Rock Café heeft zijn Nederlandse pr-belangen ondergebracht bij Merktroubadour. Dit jaar wil het Amerikaanse concern in Nederland nog meer voet aan de grond krijgen en werken aan hun naamsbekendheid. Merktroubadour gaat hiervoor activaties organiseren, nieuwswaardige content creëren en veelvuldig samenwerken met journalisten en influencers.

Center Parcs Europe tekent een hernieuwd contract met de online performancemarketing agency Metapeople na een geslaagde display campagne rondom het vroegboek-aanbod voor de zomervakantie. De campagne werd ingezet op social- en rich media advertenties en ondersteunde de televisiereclames in Nederland, België en Duitsland.

Matters Most is aan de slag gegaan voor Diergaarde Blijdorp. Het branding bureau heeft de volledige huisstijl van het dierenpark aangescherpt en geherstructureerd. Daarnaast ontwikkelde Matters Most eerder dit jaar de look en feel van de campagne ter gelegenheid van de 20e verjaardag van gorilla Bokito. Hiertoe behoorde ook de vormgeving voor het Bokito familiespel.

Beroepsorganisatie TMA Nederland kiest voor Whitelabel PR. De Turnaround Management Association Nederland (TMA Nederland) is de beroepsgroep van meer dan 200 ‘specialisten in het redden van bedrijven&;. Whitelabel PR helpt besturen van brancheverenigingen en beroepsgroepen met de positionering.

Omoda en Starred zijn na een succesvolle pilot een samenwerking aangegaan voor het meten van continue klantfeedback op basis van de Net Promoter Score over alle kanalen, d.w.z. face-to-face, WhatsApp, live chat, social media, e-mail en telefoon. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in