Overslaan en naar de inhoud gaan

Steam wint opnieuw aanbesteding Defensie

Dat maakte het Ministerie van Defensie bekend na een selectie en gunningsfase die in september 2015 begon.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De overall doelstelling van de arbeidsmarktcommunicatie is Defensie te positioneren als interessante en aantrekkelijke werkgever en voldoende militair personeel te werven: 3.000 à 4.000 m/v per jaar. De arbeidsmarktcommunicatie moet de concrete werkzaamheden van diverse functies zichtbaar maken en de relaties onderhouden met jongeren (en hun influentials) die in de toekomst wellicht kiezen voor een baan bij Defensie.

In de communicatie is specifieke aandacht voor functies als bijvoorbeeld vliegers, technici en hoger opgeleiden. Ook voldoende instroom van leerlingen voor de MBO-opleiding Veiligheid en Vakmanschap (VeVa) is een vereiste. 

Marco van Rookhuijzen van Steam: &;We zijn vier jaar geleden een succesvolle nieuwe koers ingeslagen met Defensie en hebben prachtige resultaten behaald met de campagne ‘Je moet het maar kunnen’. Daarin trekken de vier krijgsmachtdelen gezamenlijk op in hun werving. In 2014 is de campagne al bekroond met een zilveren Effie. Maar met zo’n aanbesteding moet je jezelf opnieuw bewijzen en je begint dus echt weer op nul. We zijn dan ook ontzettend blij en trots dat dat gelukt is en dat we ons opnieuw de komende jaren aan Defensie mogen verbinden.&;

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in