Overslaan en naar de inhoud gaan

Bruynzeel Keukens kiest voor Being There

Being There gaat helpen om met activerende campagnes de omschakeling te maken naar waardeproposities in plaats van kortingsacties.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Bruynzeel koos het bureau na een kennismakingsopdracht. &;We zoeken een betrokken, activerend bureau dat echt met ons samenwerkt&;, zegt Helen van Trierum, marketingdirecteur bij Bruynzeel Keukens. &;We hebben ons huiswerk goed gedaan en veel kennis van het merk. Daar hoort een bureau bij dat daar goed gebruik van weet te maken.&

Robrecht Stoekenbroek, strateeg bij Being There: &;Bruynzeel Keukens is een sterk, Hollands merk met een overtuigend merkverhaal. Aan ons om dat in campagnes samen met Bruynzeel Keukens over het voetlicht te krijgen.&

related partner content for mobile comes here

Onlangs ging de eerste campagne live. Met &;De keuken die werkt&; gaat Bruynzeel Keukens terug naar de oorsprong van het merk. De keuken als werkruimte en het hart van het huishouden. In de campagne spelen drie echte klanten van Bruynzeel Keukens de hoofdrol en zie je de metamorfose in 30 seconden van de oude keuken, naar de nieuwe keuken die maximaal voor ze werkt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in