Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe contentcreatie muggen moet wegjagen

Vapona en Buienradar werken samen in ‘Muggenradar’.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Insectenbestrijdingsmiddelenmerk Vapona en weersite en app Buienradar (onderdeel van RTL) ontwikkelden een nieuw digitaal platform genaamd ‘.’

related partner content for mobile comes here

Contentmarketingcampagne

Het platform biedt informatie over de kans op overlast van muggen, tot vier dagen vooruit. Het platform met content wordt aangejaagd via een 360 graden campagne op de RTL-zenders en Buienradar-kanalen. Via deze brede contentmarketingcampagne, met onder andere een RTL Weer-meteoroloog, wil Vapona awareness creëren voor de communicatieboodschap ‘uw wapen tegen insecten’.  

Vapona: ‘Bijzonder is het gebruik van “weertargeting”; de promotionele campagne wordt ingezet wanneer de temperatuur en luchtvochtigheid omhooggaan en de windkracht laag is waardoor er sprake is van een verhoogde kans op muggen.’

Via items in het RTL Weer, online video’s op Buienradar.nl, billboards rond RTL Weer & Verkeer, promo’s bij de RTL-zenders, display advertising, socialemediapostings en advertorials in onder andere RTL Weekendmagazine wordt bereik gegenereerd.

Credits

Adverteerder: Vapona

Concept: RTL Nederland

Mediabureau: MEC

Account: Barry Pearson, salesmanager RTL Special Advertising

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in