Overslaan en naar de inhoud gaan

New York geeft citymarketing nieuw gezicht

New York Cirty marketing- en toerismebureau lanceert visuele rebranding en vernieuwde website.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het gaat om , de door New York City & Company opgetuigde website waar bezoekers insider tips vinden over de vijf boroughs van New York City. Nieuwe elementen zijn onder andere twee in eigen beheer ontwikkelde lettertypes, meer dan 250 eigen iconen en nieuw kleurgebruik - geïnspireerd op &;de bruisende energie, diversiteit en levende geschiedenis van New York City&;.

related partner content for mobile comes here

De vernieuwde site wordt vanaf vandaag gefaseerd opgeleverd en bevat onder andere een nieuw mobile-first design, meer video, een trending topics stream en volledig geïntegreerde city maps. Om bezoekers meer ondersteuning te bieden bij het plannen van een citytrip zijn samenwerkingen aangegaan en uitgebreid met e-commerce partners Booking.com, OpenTable.com en Broadway Inbound.

NYC & Company’s creatieve team heeft de lettertypes NYC Sans en NYC Block ontwikkeld als onderdeel van het vernieuwde visuele merk. De fonts worden gebruikt voor de website, marketing en andere promotionele activiteiten. NYC Sans blikt terug naar het klassieke beeld van de NYC Subway, terwijl NYC Block is geïnspireerd op het officiële New York City logotype.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in