Overslaan en naar de inhoud gaan

Remco Bos nieuwe commercieel directeur VICE Media

Voormalig Hyves-directeur vanaf deze maand aan de slag
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Mediamerk VICE heeft vanaf 1 juli een nieuwe commercieel directeur. Remco Bos is vooral bekend van zijn werk bij sociaal medium Hyves. Daar werkte hij vanaf 2007 en werkte zich op van Salesmanager naar Commercieel Manager, Commercieel Directeur en Managing Director.

related partner content for mobile comes here

Thijs Boon, CEO van VICE Media Benelux: “Bos begrijpt de snel veranderende mediawereld als geen ander. Hij heeft bij Hyves laten zien hoe je een ijzersterk salesteam bouwt. Zijn commerciële ervaring en creatieve drive gaan ons helpen om de robuuste groei van VICE in goede banen te leiden.’’

Bos: “Ik heb ontzettend veel zin om bij VICE aan de slag te gaan. Het bedrijf maakt dit jaar een enorme wereldwijde groei door, heeft een breed portfolio en een grote diversiteit aan schitterende titels waarmee we veel kunnen bereiken. De teams zijn energiek, hongerig en gedreven. Een geweldige omgeving waarin ik me nu al thuis voel.”

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in