‘Zorgwekkende situatie tv-branche nu kijktijd en bestedingen dalen’
De lineaire kijktijd daalde het eerste halfjaar fors en ook de tv-bestedingen gingen omlaag. Dat is een grote uitdaging voor Nederlandse…
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/fac1d2f0-b452-53e6-8f9a-a53fbb28e8fd/article/62/12/62121a20-b114-42e3-a902-16c77ec5aabc/opening_image/opening_image_pro_hero/16872568_m.jpg)
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/fac1d2f0-b452-53e6-8f9a-a53fbb28e8fd/article/62/12/62121a20-b114-42e3-a902-16c77ec5aabc/opening_image/opening_image_pro_hero/16872568_m.jpg)
GroupM maakte een analyse van de eerste zes maanden in de lineaire tv-markt. In het eerste halfjaar is – inclusief de maand juni, waarin er meer tv werd gekeken dankzij het EK 2016 – de lineaire kijktijd fors gedaald. Alle doelgroepen staan in het rood (zie tabel hieronder).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid