Overslaan en naar de inhoud gaan

Ahold gaat door met Kobalt

Nadat eerder Heineken dat deed verlengen nu ook Albert Heijn, Etos en Gall&Gall hun contract met mediabureau Kobalt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het besluit van de Ahold-bedrijven om bij Kobalt te blijven volgt op een ‘grondige evaluatie van de dienstverlening en een heldere inventarisatie van de huidige mediabehoefte’. Net als Heineken is ook Ahold voormalig aandeelhouder van Kobalt. Marceline Beijer, ceo Kobalt: ‘Bij Ahold liggen onze roots. In de jaren-lange samenwerking hebben wij geprobeerd Ahold te blijven volgen en te ondersteunen in haar communicatie. We zijn trots op het feit dat deze topspeler in de markt onze dienstverlening op waarde schat.’ En mediamanager Else van Aken van Albert Heijn: ‘We verlengen de samenwerking met Kobalt omdat Kobalt adequaat heeft gereageerd op die veranderde behoefte van ons ten aanzien van een mediabureau.’ Bij Kobalt werken 190 medewerkers. De omzet in 2008 bedroeg 357 miljoen euro. Het bedrijf is sinds 2007 eigendom van de aandeelhouders van Thieme en is daarmee een zusterbedrijf van de Thieme Groep.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in