Overslaan en naar de inhoud gaan

Bart Römer nieuwe netmanager Nederland 2

Bart Römer is de nieuwe netmanager van Nederland 2 als opvolger van Lennart van der Meulen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Römer treedt per 1 november in dienst. Van der Meulen werd in juni algemeen directeur van de VPRO.

related partner content for mobile comes here

Römer is sinds 2006 hoofdredacteur en algemeen directeur van Multiculturele Televisie Nederland (MTNL). Behalve netmanager van Nederland 2 wordt hij verantwoordelijk voor de coördinatie van het kunst- en cultuurbeleid bij de publieke omroep.

Römer was in de jaren zeventig en tachtig werkzaam als acteur en startte zijn loopbaan bij de publieke omroep in 1993 als eindredacteur bij de Avro. Na functies bij John de Mol Producties en de KRO, was hij sinds 2003 zelfstandig mediaconsultant. Römer is ook schrijver van jeugdboeken, bestuurslid van het Mediafonds en lid van de Reclame Code Commissie (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in