Overslaan en naar de inhoud gaan

Jumbo haalt nieuwe marketingdirecteur Frances Franken weg bij Ahold

Ze werkte lang bij het Zaanse concern en verruilt die nu voor de Veghelse keten van de familie Van Eerd.
Frances Franken
Frances Franken
© foto Gall & Gall
Frances Franken
Frances Franken
© foto Gall & Gall

Jumbo heeft een nieuwe marketingdirecteur. Frances Franken. Ze is afkomstig van het Ahold-concern waar ze als chief digital officer bij Ahold Delhaize Europe en Indonesië werkte. Franken volgt als hoogste marketingverantwoordelijke Roy van Keulen op die in maart bekendmaakte na vijf jaar te vertrekken bij Jumbo.

related partner content for mobile comes here

Frances Franken-Mulder heeft veel ervaring in de detailhandel en supermarktbranche, voornamelijk opgedaan bij Ahold. Ze kwam daar negentien jaar geleden binnen bij Gall & Gall als categorie- en formatmanager en had verschillende functies bij Albert Heijn, het concern Ahold, Etos en opnieuw Gall & Gall, waar ze 6 jaar ceo was, voordat ze anderhalf jaar geleden als cdo voor Ahold Europa ging werken.

Opnieuw overstap Ahold-prominent

Franken is de tweede Ahold-coryfee die overstapt naar het concern van de familie Van Eerd, dat in december vorig jaar de Hema inlijfde. Als nieuwe ceo daarvan werd Saskia Egas Raparaz aangetrokken, afkomstig van Ahold-dochter Etos. Ahold besloot haar aan haar concurrentiebeding te houden. Uiteindelijk kwamen beide concerns tot een overeenkomst, Egas Reparaz gaat op 1 juni aan de slag als nieuwe Hema-ceo.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in