Overslaan en naar de inhoud gaan

Jaap van Zessen is de nieuwe chef Digitaal AD

Jaap van Zessen wordt per 1 oktober aanstaande chef Digitaal bij het AD.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Jaap van Zessen wordt per 1 oktober aanstaande chef Digitaal bij het AD.

related partner content for mobile comes here

Van Zessen is tot die tijd nog social media-analist bij AD.nl en verantwoordelijk voor alle sociale media bij het AD en de regionale titels. Voordat hij bij de Persgroep aan de slag ging (juni 2016), werkte hij als senior social media-analist bij reputatiemanagement‎bureau Buzzcapture.

Wat zijn Van Zessens plannen voor Het AD?

Jaap van Zessen: ‘De eerste uitdaging wordt om het enorm toenemende aanbod aan video's een goede plek te geven. Ik wil mensen op het juiste moment de meest relevante video laten zien.

‘Daarnaast heeft AD samen met de regiotitels meer dan 900 journalisten in het land die eigenlijk allemaal de opening op de site willen leveren. Dat kan niet, maar data en een goede planning kan wel helpen de beste verhalen snel op te sporen en een landelijk podium te bieden. Naast actualiteit gaan data en video nog belangrijker worden.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in