Overslaan en naar de inhoud gaan

Edward van de Ridder wordt head of strategy bij Alfred

Van de Ridder vertrok eind 2016 bij Noise, het bureau waarvan hij medeoprichter was.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Eddy Salfischberger, managing partner van Alfred, zegt dat Van de Ridder naar Alfred komt omdat het bureau steeds meer vraag heeft naar digital en activatie.

Edward van de Ridder zegt zelf over zijn komst: 'De eerste twaalf jaar van mijn carrière heb ik bij TBWA\ op hele grote merken gewerkt. In de 11 jaar Noise heb ik fantastische klussen mogen doen op het snijvlak van digital en activatie. Bij Alfred komt dit alles samen: hier kan ik grote merken adviseren in de volle breedte.'

Eerder deze week werd bekend dat SNS voor Alfred heeft gekozen als nieuw creatief bureau

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in