Edward van de Ridder wordt head of strategy bij Alfred
Van de Ridder vertrok eind 2016 bij Noise, het bureau waarvan hij medeoprichter was.


Eddy Salfischberger, managing partner van Alfred, zegt dat Van de Ridder naar Alfred komt omdat het bureau steeds meer vraag heeft naar digital en activatie.
Edward van de Ridder zegt zelf over zijn komst: 'De eerste twaalf jaar van mijn carrière heb ik bij TBWA\ op hele grote merken gewerkt. In de 11 jaar Noise heb ik fantastische klussen mogen doen op het snijvlak van digital en activatie. Bij Alfred komt dit alles samen: hier kan ik grote merken adviseren in de volle breedte.'
Eerder deze week werd bekend dat SNS voor Alfred heeft gekozen als nieuw creatief bureau.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid