Overslaan en naar de inhoud gaan

Audax Publishing en Pijper Media krijgen één commercieel gezicht

Op het gebied van advertentieacquisitie gaat Audax Publishing het portfolio van Pijper Media vertegenwoordigen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Audax-directeur Ivo Janssens zegt dat de twee uitgevers goed bij elkaar passen. &;We hebben allebei een breed bereik op het gebied van vrouwen- en mannenbladen.&

Door samen te werken denken beide bedrijven hun klanten een nog breder platform te kunnen bieden, zowel in print als digitaal. Audax Publishing en Pijper Media zijn daarom een commerciële alliantie aangegaan om deze mogelijkheden uit te bouwen. 

Audax Publishing heeft onder meer titels als Vriendin, Santé, Party, Glossy (sinds vorige week terug op de markt), Royalty en Weekend, Pijper Media geeft onder andere Panorama, Playboy, Nieuwe Revu en Nautique uit.

Audax ging al eens eerder een commerciële samenwerking aan, met Hearst Magazines Netherlands in NL MAG, maar dat was .

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in