Overslaan en naar de inhoud gaan

Media Park gaat onderdak bieden aan media gerelateerde start-ups

Jonge ondernemers dingen via een pitchtraject mee naar een plaats in het hart van de media industrie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdens het vorige week gehouden Mediapark Jaarcongres werden media gerelateerde start-ups uitgedaagd om te pitchen voor huisvesting op het Mediapark. In het hart van de media industrie wordt vanaf september ruimte gemaakt voor start-ups en snelle groeiers. De start-up die de meest indruk maakt krijgt bovendien een jaar lang gratis huisvesting.

related partner content for mobile comes here

De winnaar wordt begin september bekend gemaakt bij het Cross Media Café Coming Soon in combinatie met de feestelijke seizoensopening op het Media Park

De jury van de pitch-wedstrijd bestaat uit: Pieter Broertjes (burgemeester Hilversum), Jan Müller (Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid), Roel Raatgever (UtrechtInc), Edwin Hengstmengel (Van den Ende & Deitmers Crossmedia Fund) Henk Hagoort (NPO) en Mark Achterberg (Media Park).

De start-up wedstrijd maakt onderdeel uit van het Media Park Accelerator Programma dat op dit moment uitgewerkt wordt onder leiding van iMMovator met als doel om start-ups en snelle groeiers te helpen hun business te versnellen door middel van coaching, kennisuitwisseling, toegang tot kapitaal en het benutten van de aanwezige netwerken. 

Meer informatie is te vinden op de website van

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in