Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe bouw je een merk als je advertising digitaal is en programmatic wordt ingekocht?

Joris Merks-Benjaminsen bedacht er een model voor.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Digitale strategieën focussen nog te veel op performance marketing. Maar hoe moet het dan met je branding? Op Adfo Live legt Joris uit hoe je je merk- en marketingstrategie future ready maakt, en hoe je stap voor stap naar die toekomst toe werkt. 

related partner content for mobile comes here

Joris Merks-Benjaminsen is Head of Digital Transformation bij Google. Hij geeft workshops in digital marketing, contentstrategie, branding en programmatic marketing.
Joris werd Dialoog Marketer van het jaar 2012, was genomineerd voor onderzoeker van het jaar en Cross Media Man van het jaar 2013. Hij won in 2013 de Pim Marketingliteratuurpijs voor zijn boek "Schizofrene Marketing". Dit jaar publiceert Joris zijn nieuwste boek: “Online Brand Identity”, waarin hij met een model komt om het maximale uit digitaal te halen om je merk te bouwen.

Kom ook naar Adfo Live, 15 en 16 september

Met ruim 100 verschillende sessies in twee dagen komen op Adfo Live alle onderwerpen voorbij die het werk van de marcomprof sterk gaan beïnvloeden, vandaag en morgen. Social pr, customer journey, digital engagement, marketingtechnology…

Meer weten over ? Ga naar de site en .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in