Voormalige bazen Red Bull, Diageo en Monster lanceren nieuwe energiedrank
Voormalig marketeers van Red Bull, Monster Energy en Diego hebben de handen ineen geslagen voor het nieuwe energie-water merk POW.
Ed Woolner, voormalig Hoofd business development bij Ocean Spray, lanceerde het merk met de financiële steun van voormalig Diageo managing director John Phillips en ex-marketingbaas van Red Bull Jamal Benmiloud. Ook Charlie Schofields, Hoofd marketing van Monster Energy doet mee.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta
Community marketing
POW wordt vanaf volgende week aangekondigd via digitale kanalen met onder andere een Instagram- en Facebook-campagne. Daarnaast zal het, als onderdeel van de community marketing-strategie, maandelijks £1000 investeren in entrepeneurs die steun nodig hebben voor hun ideeën die de 'postiive energy' delen.
Storytelling
Storytelling zal een belangrijke rol spelen in de marketingplannen. Het merk zal verhalen delen van mensen die een bijzonder pad hebben gekozen of die een interessant levensverhaal hebben.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid