Overslaan en naar de inhoud gaan

Voormalige bazen Red Bull, Diageo en Monster lanceren nieuwe energiedrank

Het merk POW komt in drie smaken en is gericht op jonge mensen met een gezonde levensstijl.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voormalig marketeers van Red Bull, Monster Energy en Diego hebben de handen ineen geslagen voor het nieuwe energie-water merk POW.

related partner content for mobile comes here

Ed Woolner, voormalig Hoofd business development bij Ocean Spray, lanceerde het merk met de financiële steun van voormalig Diageo managing director John Phillips en ex-marketingbaas van Red Bull Jamal Benmiloud. Ook Charlie Schofields, Hoofd marketing van Monster Energy doet mee. 

Community marketing
POW wordt vanaf volgende week aangekondigd via digitale kanalen met onder andere een Instagram- en Facebook-campagne. Daarnaast zal het, als onderdeel van de community marketing-strategie, maandelijks £1000 investeren in entrepeneurs die steun nodig hebben voor hun ideeën die de &;postiive energy&; delen.

Storytelling
Storytelling zal een belangrijke rol spelen in de marketingplannen. Het merk zal verhalen delen van mensen die een bijzonder pad hebben gekozen of die een interessant levensverhaal hebben.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in