Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Carlsberg blijkt na ’s werelds beste biermerk, ook ’s werelds beste kapper’

72andSunny Amsterdam ontwikkelde de nieuwe commercial van het Deense biermerk.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De commercial maakt onderdeel uit van de internationale ‘If Carlsberg did’-campagne.

related partner content for mobile comes here

Het biermerk brengt in de film - met een flinke kwinkslag - hoe ’s werelds beste kapperszaak eruit zou moeten zien: zonder ellenlange rijen, ongemakkelijke gesprekken en confronterende spiegels.

De ‘If Carlsberg did Haircuts’-commercial moet de toewijding van het merk laten zien, die nodig is bij het leveren van de beste kwaliteit. In elk detail van het productieproces.

‘Scherp gestileerde honden, scheerapparaten die juist haar gegeven en een opgepompt kapperskwartet die je kapsel van alle kanten piekfijn in orde maken. Het zou alleen kunnen als Carlsberg zich volledig zou toeleggen op het kappersvak.&;, aldus de managing director van , Nic Owen.

De campagne wordt eerst op de Britse en Zweedse markt gelanceerd, voordat de videos ook internationaal worden uitgerold. Naast de hoofdfilm, worden er kortere versie&;s gepubliceerd online en op tv.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits:
Agency: 72andSunny Amsterdam:
Executive Creative Director: Carlo Cavallone
Creative Director: Matt Heck
Writer: Jorge Brandao
Designer: Pauline Sall
Writer: Carlos Font
Designer: Juan Carlos Alonso
Designer: Domingo De Villa
Managing Director: Nic Owen
Brand Director: Brendan Bell
Brand Manager: Su May Tan
Brand Coordinator: Henry Poynor
Director of Film Production: Stephanie Oakley
Film Producer: Eline Bakker, Jennifer Cursio
Group Business Affairs Director: Madelon Pol
Business Affairs Director: Nora Adams
Director of Strategy: Stephanie Feeney
Director of Communications Strategy: Simon Summerscales
Lead Strategist: Danny Feeney
Strategist: Daniel Asplund
 
CLIENT: Carlsberg
Vice President Carlsberg brand, Global: Mikkel Pilemand
Group Senior Creative Manager: Thomas Busch
 
FILM:
Production Company: DIVISION
Director: François Rousselet
Executive Producer: Jules de Chateleux
Line Producer: Christelle Tastet
DOP: Nicolas Loir
Art Department: Roger Belles
 Edit Company: Trim Editing London
Editor: Dominic Leung
Assistant editor: Elise Butt, Fouad Gaber
Producer: Harriet Cawley, Jemma Daniel
Color Grading:Home Digital Pictures
Colorist: Muriel Archambaud
Head of postproduction: Bianca Benloukil
PostHouse: MATHEMATIC.TV
Supervisor : Yann Aldabe
PostProducer: Guillaume Marien
Audio Post Facility: Wave Studios Amsterdam
Sound Design and Mix: Alex NichollsLee
Audio Post Production: Ben Tomlin, Mirjam Gevers

MUSIC: Capitaine Plouf Paris
Arranger/ Beat Boxer: Tez
Singers: Audrey Gbaguidi, Rashad Zioui
Engineer/producer: Sebastien Cannas
Music Consultant: Amp.Amsterdam
Publishing: Universal Publishing

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in