Overslaan en naar de inhoud gaan

Volwassen geworden VanMoof heeft geen reclamebureau meer nodig om wereld op te roepen tot actie

E-bikemerk lanceert eerste internationale merkcampagne om toonaangevende shift in mobiliteit door te zetten.
VanMoof - ‘Time to ride the future’
VanMoof - ‘Time to ride the future’
VanMoof - ‘Time to ride the future’
VanMoof - ‘Time to ride the future’

E-bikemerk VanMoof lanceert internationale campagne ‘Time to ride the future’. De visuele campagne kick-off presenteerde zich met de eerste video-commercial waarin het merk centraal staat, waar eerder de focus lag op de producten. Een unicum volgens VanMoof. De naar eigen zeggen volwassen geworden start-up wil met de nieuwe campagne, die ontwikkeld is zonder hulp van een reclamebureau, duidelijk maken dat het merk klaar is voor de toekomst en behandeld wil worden als een volwassene.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Hans de Koning

Ben ik het niet mee eens. Les 1 in reclameland wordt al met voeten getreden; "Ga van de eigen kracht uit". Dus ga je vooral niet afzetten tegen de auto. Dat is een zwaktebod en niet erg sympathiek. Verder krijg ik niet mee wat VanMoof instrumenteel en/of emotioneel onderscheidend maakt. Terwijl dat onderscheid er wel is. Gemiste kans. Volgende keer toch maar weer een goed reclamebureau bellen.

Marc Fahrner

Komt op mij niet onsympathiek over. Ben het wel met je eens dat de kracht van merk en onderscheidende kenmerken van het product niet belicht worden. Maar of ze daarom per definitie een goed reclamebureau moeten bellen?

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in