Overslaan en naar de inhoud gaan

Swapfiets lanceert internationale campagne

‘Het moet meer bekend worden waar wij in geloven.’
Swapfiets lanceert internationale campagne
Swapfiets lanceert internationale campagne
© truus
Swapfiets lanceert internationale campagne
Swapfiets lanceert internationale campagne
© truus

Swapfiets, de aanbieder van fietsen voor een vast bedrag per maand, heeft de overstap gemaakt naar Denemarken, Duitsland en België. De scale-up lanceert daarom een internationale campagne om het merk overal meer lading te geven. Het jonge reclamebureau truus is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de campagne. Oprichter van truus, Japie Stoppelenburg laat weten dat er alleen maar medewerkers van Swapfiets zelf voorkomen in de campagne: ‘Er is bewust gekozen om geen acteurs te gebruiken om zo echt een representatief beeld te geven van het bedrijf. Zo laten we alleen maar echte medewerkers, echte verhalen en echte beelden zien.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in