Overslaan en naar de inhoud gaan

Vincent Siegelaar stapt over van Hearst naar Wefilm

Hij gaat aan de slag als 'client director'
Vincent Siegelaar
Vincent Siegelaar
Vincent Siegelaar
Vincent Siegelaar

Wefilm heeft zich versterkt met Vincent Siegelaar, die overkomt van Hearst Netherlands. Siegelaar wordt als client director verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van Wefilms activiteiten voor adverteerders. Daarnaast richt hij zich op het verspreiden van content.

related partner content for mobile comes here

Wefilm noemt de komst van Siegelaar 'een volgende stap' in het ontwikkelen van hun activiteiten om merken te helpen meer effect te boeken.

Vincent Siegelaar was vanaf 1 januari 2019 tot maart dit jaar verantwoordelijk voor de commerciële activiteiten van Hearst Netherlands. Hij was daarvoor zeven maanden in dienst bij GroupM, waar hij head of digital trading was. Daarvoor werkte hij onder meer bij Sanoma in diverse commerciële functies. Hij is ook bestuurslid bij Stichting Ideële Reclame (Sire). 

Bereik en conversie

De nieuwe client director heeft volgens Ruben Cusell, partner bij Wefilm, expertise die voor de ontwikkeling van Wefilm belangrijk is. Siegelaar weet volgens Cusell 'als geen ander' hoe hij adverteerders kan helpen hun doelstellingen te behalen voor bereik en conversie: 'Daarnaast heeft hij bij Hearst, GroupM en Sanoma als geen ander de tactieken geleerd om content zichtbaar te krijgen en impact te maken.' 

Wefilm heeft de afgelopen jaren zijn team uitgebreid met creatieve en strategische expertise, maar ook met media-regie voor distributie. Het maakt integrale campagnes en richt zich voor een groot deel op de maatschappelijk toegevoegde waarde van merken. Wefilm werd genomineerd voor Bureau van het Jaar 2020 door SAN.

Parkwandelingen met klanten

Vincent Siegelaar zegt veel energie te krijgen door de purpose-gerichte aanpak van Wefilm: 'Die energie kan ik goed gebruiken voor alle parkwandelingen rondom de thuiswerkplekken van klanten, want op hun kantoor afspreken is de komende tijd waarschijnlijk lastig.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in