Overslaan en naar de inhoud gaan

Florius presenteert zich met nieuwe merkpositionering als energiek en optimistisch

Het hypotheekmerk wil zich in samenwerking met nieuwe bureau Being There meer op emotie onderscheiden in de markt.
Florius
Florius

Florius begon anderhalf jaar geleden het proces van aanscherping van de merkpositionering. Het hypotheekmerk bestaat 12,5 jaar en kwam destijds voort uit Bouwfonds. ‘Die aanscherping was noodzakelijk’, zegt Maarten Timmers, hoofd customer experience en ook verantwoordelijk voor de marketing. 

‘We stonden te boek als een frisse speler, bekend van “Hypotheken die meebewegen”. Tegelijkertijd merkten we ook dat onze merkbekendheid niet in lijn was met de grootte van onze portefeuille en de 10 procent marktaandeel hiervan in de markt. Ongeveer één op de tien hypotheken loopt bij ons en we moeten meer in balans zijn met die positie. Ook was de merkbekendheid maar moeilijk in beweging te krijgen. Als derde: uit onderzoek bleek een weinig consistent en scherp beeld van Florius.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in