Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Flink geraakt’ G-Star maakt strategische keuze voor zijn grootste markten

Faillissement van het fashion-merk in Australië was allerminst een puur lokale afweging.
G-Star-winkel in Hong Kong
G-Star-winkel in Hong Kong
© 123rf
G-Star-winkel in Hong Kong
G-Star-winkel in Hong Kong
© 123rf

De Australische retailmarkt was al langere tijd lastig, is de verklaring in het hoofdkantoor van het fashionmerk G-Star in Amsterdam. Eerst waren er de aanhoudende verwoestende bosbranden die een flink gat sloegen in de verwachte verkopen. Daarna kwam de corona-pandemie er nog eens hard overheen.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in