Overslaan en naar de inhoud gaan

Finse humor: Vergaderen in je onderbroek is het nieuwe normaal

De Finse fashion-retailer Prisma bedacht de campagne 'Telcollection', waarin zakelijk met makkelijk wordt gecombineerd.
Telcollection
Telcollection
© Prisma
Telcollection
Telcollection
© Prisma

Nu we met z'n allen achter onze laptop zitten voor Zoom- en Teams-vergaderingen, is het niet meer zo belangrijk hoe we eruit zien tussen navel en voeten. Dat bracht een van de grotere fashion-retailers ertoe om (samen met TBWA Helsinki) een campagne te ontwikkelen waarin de scheidslijn van representativiteit dan ook zo'n beetje onder de navel wordt getrokken.

related partner content for mobile comes here

Ook in de winkel werd het idee van 'gekke combinaties' doorgetrokken. Volgens marketingbaas Minni Jaakola legde het Prisma geen windeieren. De verkopen waren 16 keer zo groot als in dezelfde periode vorig jaar. En dat in een tijd waarin de kledingwinkels volledig op hun gat liggen. 

Finnish Retailer Prisma Has a Creative Response to the Most Unexpected Clothing Phenomenon

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in