Overslaan en naar de inhoud gaan

Raymond van Schaik van DDB Unlimited naar nieuw bureau The Creative Shopping Center

Hij wordt creative partner bij het bureau dat Ben Imhoff vlak voor de uitbraak van het coronavirus begon.
Raymond
Raymond

Raymond van Schaik stapt over van DDB Unlimited naar The Creative Shopping Center (TCSC). Hij wordt daar creative partner.

The Creative Shopping Center is een nieuw bureau. Ben Imhoff, mede-oprichter van Etcetera, is het vlak voor de uitbraak van het coronavirus begonnen, samen met drie oud-collega's: Irene Harte (account- en projectmanagement), Theo Imhoff (design director), Olaf Arkauer (merkstrateeg) en Ben Imhoff (oprichter en design director). 

Van Schaik sluit zich daar dus nu ook bij aan.

related partner content for mobile comes here

'Nieuw soort bureaumodel'

Van Schaik: 'Ik denk dat het juist nu tijd is voor een nieuw soort bureaumodel à la TCSC. Een klein lean and mean professioneel team, puur gericht op de creatieve output. Een team dat een consistente merkgedachte neer kan zetten en kan begeleiden. En dat op een no nonsense manier. Een mooi voorbeeld is de Doedag, in het leven geroepen om klanten te helpen kansen te pakken. No cure no pay.'

Ben Imhoff vult aan: 'Raymond is de man die perfect past bij onze propositie "Creativity cuts the crap". Hij is een door de wol geverfde creatief met meerdere reclameprijzen achter zijn naam, zoals een paar Cannes-Leeuwen. En hij was jarenlang met zijn werk finalist in de
Gouden Loeki finales.'

Van Schaik werkte lang bij Etcetera in drie verschillende periodes: begin jaren negentig, enkele jaren vanaf 2000 en vervolgens van 2008 tot aan de fusie met DDB Unlimited. Tussendoor was hij actief voor andere reclamebureaus. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in