Overslaan en naar de inhoud gaan

Kia brengt bestuurders en vrienden veilig samen met anderhalve meter brede Picanto

Met ‘Get Together’-campagne wil het automerk laten zien dat rijden en samenzijn zowel veilig als leuk kan zijn.
Kia - 'Get Together'-campagne
Kia - 'Get Together'-campagne
© #KiaGetTogether
Kia - 'Get Together'-campagne
Kia - 'Get Together'-campagne
© #KiaGetTogether

Zuid-Koreaans automerk Kia lanceert nieuwe ‘Kia Get together’-activatiecampagne voor de anderhalve meter brede Kia Picanto. Met de activatie, ontwikkeld door XXS Amsterdam, wil het automerk de rijders de gemoedsrust geven om weer veilig en met zekerheid op pad te gaan.

related partner content for mobile comes here

De autobouwer demonstreert in de campagnevideo dat de anderhalve meter afstandsregel na te leven is met de anderhalve meter brede Kia Picanto tussen mensen in. Volgens Kia is het zo veilig én leuk om weer vrienden te zien en te spreken. De campagne, die te volgen is met #KiaGetTogether is nu live op social media en verschillende online kanalen.

 

#KiaGetTogether

In de online introductievideo is te zien hoe een jongen erop uitgaat om z’n vrienden en familie weer te zien. Altijd met een Kia Picanto-afstand tussen hun in. Naast de introductievideo is er met de influencers Nienke Plas, JayJay Boske, DaddyHox en Johnny de Mol een reeks social content opgenomen. De vier BN’ers zijn voor de aansluitende influencercampagne met de Kia Picanto op pad gegaan om met vrienden af te spreken en activiteiten te ondernemen. Zo is te zien hoe ze een bordspelletje spelen of hoe ze van een picknick genieten op het dak van de anderhalve meter brede Picanto. 

Maaike Aarts, manager communicatie & PR bij Kia Motors Nederland legt uit waarom er voor deze campagne-opzet is gekozen: ‘Deze ludieke campagne was uiteraard niet gepland, maar door Covid-19 zijn we wel gaan nadenken over hoe wij als merk invulling kunnen geven aan de maatregelen. Maar wel verantwoord. Met deze activatie laten we onze menselijke, eerlijke en innovatieve kant van het merk weer zien.’

Credits:

Client: Kia Motors Nederland B.V.

Creative Agency: XXS Amsterdam

Verantwoordelijk bij Kia: Sjoerd Knipping, Maaike Aarts, Fenna Oosterkamp, Paulette van Pelt

Account: Lisa Been, Ward Enckhof

Concept en creatie: John de Vries

Strategy: Joram Helmer

Agency Producer: Josien de Heul

Edit: Jeroen Feenstra

Productiemaatschappij: Since 88’

Producer: Daan Dagevos, Ingrid van Ginkel

D.O.P.: Sam du Pon

Grading: The Compound

Muziek: Soundsright

Productie influencer content: XXS Amsterdam

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in