Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Power of choice’ leitmotiv in nieuwe Werelddealweken-campagne KLM

'Deze campagne is een belangrijke volgende stap in de personalisatie-strategie van KLM.'

De KLM Werelddealweken zijn weer van start gegaan. Ditmaal met een vernieuwd concept waarin de kracht van kiezen centraal staat. Naar aanleiding van deze keuzes wordt klanten een gepersonaliseerd aanbod en content voorgelegd, ook in de volgende fases van de campagne. Met deze reisdata kan KLM steeds beter voorzien in de persoonlijke reisbehoefte. Klanten die geen keuze maken, krijgen een standaard (niet gepersonaliseerde) boodschap te zien.

related partner content for mobile comes here

San Francisco of Wenen?

De reiskortingencampagne, met als pay-off ‘Altijd een Werelddeal voor jou’, is ontwikkeld in samenwerking met creatief digitaal bureau Code d’Azur. ‘Deze campagne is een belangrijke volgende stap in onze personalisatie-strategie’, zegt Bernard Geersing, Director Direct Sales bij j Air France-KLM.

Het vernieuwde concept van de KLM Werelddeal Weken is een ‘digital first’ campagne en bestaat naast online video, digital OOH, e-mail, display en social media ook uit radio, print en TVC’s.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in