Groente en peulvruchten boosten, dat is de heilige missie van Hak
Groenten en peulvruchten moeten, vindt Hak, vaker op het menu. Zeker in Nederland, dat met een gemiddelde van 134 gram onderaan de Europese lijstjes van dagelijkse groenteconsumptie bungelt. Slechts een peulenschil meer dan de helft van de aanbevolen hoeveelheid van 250 gram per dag. Niet gezond, dus dat moet anders.
Gelukkig heeft Hak de oplossing. Met een gloednieuwe consumentencampagne neemt Hak het voortouw om ons maatschappelijke groenteconsumptie-probleem op een toegankelijke manier aan te pakken. Samen met de oer-Hollandse chef-kok Herman den Blijker laat Hak Nederland zien hoe elke maaltijd in het weekmenu eenvoudig blij wordt met groenten en bonen erbij. De nieuwe Hak campagne laat zien hoe makkelijk het is om herkenbare gerechten uit het bestaande weekmenu lekker te verrijken met groenten en/of peulvruchten. Kijk de nieuwe TV commercials hier.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDe nieuwe campagne van Hak is door DDB Unlimited ontwikkeld en vanaf 6 januari 2020 te zien. Ook bekende en opkomende influencers zijn nauw betrokken met vooral inspiratievolle ideeën om elke doordeweekse maaltijd snel, makkelijk, lekker en heel gezond te verrijken met de vers verwerkte groenten en peulvruchten van Hak.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid