Overslaan en naar de inhoud gaan

Groente en peulvruchten boosten, dat is de heilige missie van Hak

Het groentemerk neemt met zijn nieuwe campagne het voortouw om het groenteconsumptie-probleem op te lossen.

Groenten en peulvruchten moeten, vindt Hak, vaker op het menu. Zeker in Nederland, dat met een gemiddelde van 134 gram onderaan de Europese lijstjes van dagelijkse groenteconsumptie bungelt. Slechts een peulenschil meer dan de helft van de aanbevolen hoeveelheid van 250 gram per dag. Niet gezond, dus dat moet anders.

related partner content for mobile comes here

Gelukkig heeft Hak de oplossing. Met een gloednieuwe consumentencampagne neemt Hak het voortouw om ons maatschappelijke groenteconsumptie-probleem op een toegankelijke manier aan te pakken. Samen met de oer-Hollandse chef-kok Herman den Blijker laat Hak Nederland zien hoe elke maaltijd in het weekmenu eenvoudig blij wordt met groenten en bonen erbij. De nieuwe Hak campagne laat zien hoe makkelijk het is om herkenbare gerechten uit het bestaande weekmenu lekker te verrijken met groenten en/of peulvruchten. Kijk de nieuwe TV commercials hier.

De nieuwe campagne van Hak is door DDB Unlimited ontwikkeld en vanaf 6 januari 2020 te zien. Ook bekende en opkomende influencers zijn nauw betrokken met vooral inspiratievolle ideeën om elke doordeweekse maaltijd snel, makkelijk, lekker en heel gezond te verrijken met de vers verwerkte groenten en peulvruchten van Hak. 

 

Campagne credits|

Bureau: DDB Unlimited

Creatie: Wouter Voges, Maarten Remmers

Account: Pim Beekman

Producers: Marieke Prette, Robin Mak, Paul Brand

Regie: Job van As

D.O.P.: Ruzbeh Babol 

Verantwoordelijk 

bij HAK: Nicole Freid, Yolanda van Grootel 

Geluid: Earforce

Edit: Kim Hinrichs 

Postproductie: Post Office 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in