Overslaan en naar de inhoud gaan

PR-abonnement gaat verder als Continews B.V.

Het merk PR-abonnement, een bedrijfsonderdeel van Van Diemen PR, gaat per 2 januari verder als Continews B.V.
Van Diemen PR

Van Diemen PR is al 30 jaar succesvol met PR. We zijn ontstaan vanuit de journalistiek en doorgegroeid dankzij een zeer sterk netwerk van vakspecialisten en mediarelaties. Onder onze vlag voeren we drie merken: VISIE.nl, Communicatiemakelaars en PR-abonnement. Deze merken hebben een heldere propositie, een heldere kostenstructuur en een heldere ‘what’s in it for you’.

Casper van Diemen
Casper van Diemen

Het bedrijf specialiseert zich met deze stap verder in het op maandelijkse basis creëren van free publicity voor organisaties als Vliegtickets.nl, dé VakantieDiscounter, Griekspoor en Accor.

Binnen het concept van Continews (voorheen PR-abonnement) betalen klanten maandelijks hetzelfde bedrag om proactief nieuws te laten ontwikkelen. Het nieuws wordt onder andere ontwikkeld op basis van trends, analyses uit verkoopdata, samenwerkingen, transacties van klanten en innovaties. Daarnaast worden klanten geholpen met eigen onderzoek om data uit de markt te halen.

Steeds meer behoefte aan échte verhalen

Volgens oprichter Casper van Diemen passen de diensten van Continews helemaal in de huidige tijdgeest: “Ongeveer zes jaar geleden zijn we begonnen met het op abonnementsbasis verkopen van free publicity. Daar zijn we mee gestart omdat we merkten dat wij in toenemende mate een waardevolle bron van informatie worden voor journalisten omdat de kennis en ervaring van onze opdrachtgevers resulteert in goede publiciteit. Door structureel specifieke informatie te delen met de juiste mensen voorzien wij in een aantal behoeften: het stelt journalisten in staat met een uniek verhaal te komen, het stelt media in staat snel daarop in te springen en het stelt opdrachtgevers in staat mee te liften op de PR daarvan. 

Een toenemend aantal organisaties vraagt ons te helpen met dit specifieke onderdeel van hun communicatiemix. Daarnaast is er een landelijke trend merkbaar die ons werk in de kaart speelt. Wat begon in de supermarkt gaat nu razendsnel over naar andere sectoren: mensen willen in toenemende mate weten wat het échte verhaal is achter organisaties, producten en diensten alvorens men een koopbeslissing neemt. Wij helpen organisaties om verhalen te ontwikkelen op basis van dat wat in de organisatie speelt, welke vervolgens via de media bij de doelgroep van de klant terechtkomt.” 

Over Continews

Continews ontwikkelt proactief maandelijks nieuws voor organisaties, waardoor deze onder de aandacht komen van hun beoogde doelgroep(en). Er wordt gewerkt twee typen abonnementen: één voor organisaties met een specifieke doelgroep en één voor organisaties met een algemene, landelijke doelgroep. Continews werkt voor zowel grote als minder grote klanten

www.continews.nl

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Van Diemen PR

Van Diemen PR is al 30 jaar succesvol met PR. We zijn ontstaan vanuit de journalistiek en doorgegroeid dankzij een zeer sterk netwerk van vakspecialisten en mediarelaties. Onder onze vlag voeren we drie merken: VISIE.nl, Communicatiemakelaars en PR-abonnement. Deze merken hebben een heldere propositie, een heldere kostenstructuur en een heldere ‘what’s in it for you’.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in