Overslaan en naar de inhoud gaan

Bavaria pakt met 0.0% IPA door in bierland België

Lanceert nieuwe campagne voor ‘dry january’.

Ja, Bavaria’s alcoholvrije IPA was in het introductiejaar in Nederland een succes. Prijzen (hier en hier) werden met binnengehengeld, retailers boden en masse hun schappen aan, de Nederlandse horeca begint ervan te tappen, zelfs een blikvariant werd op de markt gezet, het kon niet op. Tijd dus, dacht men bij Bavaria, om met dit bier stevig door te pakken in 2020. Hoe? Door de IPA te laten testen door in het land van ‘s werelds beste bierbrouwers, België. Want, als de sublieme bierkenners uit België de alcoholvrije IPA omhelzen, is verder succes in 2020 gegarandeerd, zo lijkt de redenering.

related partner content for mobile comes here

Na een blinde test in de beste Brewpub van België bleken bierkenners aangenaam verrast door de volle smaak van de IPA, althans dat is het campagneverhaal. De door alle goede voornemens drooggelegde maand januari leent zich natuurlijk als prima momentum voor de lancering van deze campagne.

De landelijke campagne voor Bavaria 0.0% IPA bestaat uit een tag-on bij de tv-commercial, displays en acties op de winkelvloer, online video’s op de social mediakanalen van Bavaria en de website. Bij verschillende supermarkten heeft er een sampling plaats om ook daadwerkelijk consumenten te laten proeven. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in