Overslaan en naar de inhoud gaan

Niet uit maar in de comfortzone met Zalando’s sportcampagne

Het modeplatform werkte voor deze campagne samen met SuperHeroes Amsterdam.

In een wereld waarin steeds vaker wordt gezegd dat je uit je comfortzone moet stappen, moedigt modeplatform Zalando juist aan er vol in te gaan. Sporten dus, liefst in trendy outfit, geheel in lijn met alle goede voornemens voor het nieuwe jaar. Bekijk hier alle video's.

related partner content for mobile comes here

In de campagne introduceert het online fashion platform de nieuwste sport collecties om het nieuwe jaar goed te beginnen. Hierbij ligt de nadruk op het behouden van je eigen persoonlijke look, welke (sport)stijl je ook ambieert. De goede voornemens- campagne draait momenteel in zeventien Europese markten.

Zalando werkte voor deze campagne samen met SuperHeroes Amsterdam.

Credits

Bureau: SuperHeroes Amsterdam

ECD: Rogier Vijverberg

Creative Director: Niels Straatsma

Creatie: Sharon Goldstoff, Ola Syse

Strategie: Daniel Vargas-Gomez

Account Director: Marieke Fit  

Account Manager: David Andrés Vis Larzábal

Agency Producers: Angélica Pangat, Severien Jansen

 

Production company: HALAL 

Photographer: Ahmed Chrediy 

DOP: Louis Mackay 

Producers: Swantje Hoppe, Rose Donoghue 

Stylist: Jessica Klimach 

Hair/make-up: Chris Volkers 

Editor: David Graham 

Grading: The Compound 

Sound Design: Stainless Sound

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in