
AD heeft doordeweeks en online het grootste bereik van de dagbladen. De Telegraaf heeft in het weekend in print het grootste bereik. Dat blijkt uit cijfers van NOM Printmonitor 2019 IV, die vandaag zijn verschenen.
AD heeft een gemiddeld printbereik van 1.225.000, met doordeweeks 1.179.000 en in het weekend 1.460.000.
De Telegraaf heeft een gemiddeld printbereik van 1.153.000, doordeweeks 1.074.000 en in het weekend 1.542.000. Daarmee is De Telegraaf in het weekend groter in bereik dan de DPG Media titel.
Alle printedities van dagbladtitels hebben in het weekend een groter bereik dan van maandag tot en met vrijdag. Dat is een trend die al enige tijd zichtbaar is.

Online bereiken de grootste titels AD en De Telegraaf meer mensen dan met hun printuitgaven. Zij zijn daarmee een uitzondering. AD scoort met ruim 1,8 miljoen het hoogste, De Telegraaf komt uit op 1.580.000.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROSCommunicatieadviseur
StadlanderProduct Marketing Manager EMEA
Legrand AV Netherlands BV
Gemiddeld lezen volgens NOM bijna 3,4 miljoen mensen (13+) één of meer dagbladtitels.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee