Overslaan en naar de inhoud gaan

Monsterboard komt met campagne over mismatches en een korte broek

Internationale merkcampagne focust op juiste keuze van kandidaat voor baan.

Monsterboard komt met een nieuwe internationale merkcampagne en bijbehorende commercial. Deze is de komende drie weken te zien op landelijke tv.

related partner content for mobile comes here

De campagne richt zich op het samenbrengen van de juiste persoon en het juiste bedrijf. In de commercial wordt dit behandeld aan de hand van een mismatch. We volgen een man in korte broek die op een formeel kantoor duidelijk de verkeerde man op de verkeerde plaats is. Als pakketbezorger is hij wel helemaal op zijn plek.

Online worden er nog drie korte commercials ingezet, waaronder één waarin te zien is dat een collega te veel in de persoonlijke ruimte van een andere collega komt: duidelijk een mismatch.

De campagne richt zich op werkzoekenden tussen de 18 en 35 en is ook online te zien via Instagram, YouTube en Snapchat. 

Jort Wassenaar, Managing Director Monsterboard Nederland, Monster UK, IE en Frankrijk: ‘De kans op een mismatch is voor hen ook groter omdat ze minder werkervaring hebben dan oudere werkzoekenden. Met onze nieuwe campagne laten we zien dat je soms een beetje out of the box moet denken. Er zijn veel banen die niet voor de hand liggen maar misschien juist heel passend zijn.’

Het concept en de creatie van de campagne is verzorgd door MullenLowe Alfred.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in