Overslaan en naar de inhoud gaan

Fusie Rotterdamse communicatiebureaus BVH/de PersoneelZaak en Clubgeist

BVH/De PersoneelZaak en Clubgeist samen verder als ClubgeistBVH.
Ton Rodenburg, Peter van Zijp, Maarten Bakker, Mike Demelinne
Ton Rodenburg, Peter van Zijp, Maarten Bakker, Mike Demelinne
Ton Rodenburg, Peter van Zijp, Maarten Bakker, Mike Demelinne
Ton Rodenburg, Peter van Zijp, Maarten Bakker, Mike Demelinne

In de afgelopen maanden werd al intensief samengewerkt op wederzijdse klanten. 'De gezamenlijke visie op identiteit als bron voor sterke communicatie (Branding by Culture), de drive en ambities om het verschil te maken en de persoonlijke klik maakt deze spontane, oprechte en door allen gewilde fusie logisch', aldus de oprichters. 

related partner content for mobile comes here

Ton Rodenburg en Mike Demelinne richtten Clubgeist in maart 2019 op, na 20 jaar als team bij ARA te hebben gewerkt. Als bureau zonder creatief hart, werkte Clubgeist vanaf de start met een creatief ecosysteem. Peter van Zijp en Maarten Bakker, creatieve directie van BVH//De PersoneelZaak, zochten juist versterking op strategie en account.

De fusie  daarmee voor beide partijen een soort ‘heelwording’. Met een team van 13 collega’s gaat ClubgeistBVH vanuit een prachtige plek op de 5e verdieping van Het Industriegebouw in Rotterdam aan de slag voor klanten op het gebied van employer, -internal- en corporate branding en marketingcommunicatie.

Met deze eindejaarsvideo - een goede BVH-traditie - kondigden de bureaus het nieuws aan

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in