Overslaan en naar de inhoud gaan

Line-up Koffiedik Kijken 2020 compleet

Atva van Zanten, ceo Mindshare, is de vierde spreker op hét nieuwjaarsevent van IAA, Adformatie, MWG, VEA en bvA.
Atva van Zanten
Atva van Zanten

Atva van Zanten (Mindshare) blikt tijdens Koffiedik Kijken vooruit op het mediajaar 2020. Het evenement vindt plaats op 9 januari in KIT Amsterdam en heeft dit jaar als thema ‘Together we get there’. Van Zanten is sinds 2018 ceo van Mindshare waar zij eerder client leadership director was en verantwoordelijk voor de integratie van de teams van Mindshare en Blue Mango.

related partner content for mobile comes here

Eerder werd al bekend dat oud-coureur en Formule 1-directeur Jan Lammers, digital community-expert Maartje Blijleven en Rabobank-CMO Dorkas Koenen spreken op het nieuwsjaarevenement dat dit jaar wordt georganiseerd door IAA, Adformatie, MWG, VEA en bvA. De presentatie is in handen van Barbara Barend, oprichter van Helden Magazine. Helden is in korte tijd gegroeid als een creatief en ambitieus mediabedrijf in de sport en ging recent een samenwerking aan met DPG Media.

Tijdens Koffiedik Kijken 2020 wordt het 'Gouden Koffiekopje' uitgereikt aan de beste voorspeller van 2019. Dit waren Hans Nyenhuis, Tim van der Wiel, Cornelie Weller en Jeroen Hubert. Ook reikt Adformatie de onderscheiding 'Adformatie Person of the Year' uit, die vorig jaar ging naar Victor Knaap (MediaMonks).  

Er zijn nog kaarten te bestellen via Koffiedikkijken.com. Leden van Adformatie, MWG, IAA, VEA en bvA krijgen korting.  

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in