Overslaan en naar de inhoud gaan

Arno Otto als chief transformation officer in top Talpa Network

Otto moet de digitale transitie verder vormgeven.
Arno Otto
Arno Otto

Arno Otto treedt per 1 januari als chief transformation officer toe tot de raad van bestuur van Talpa Network. Hij gaat onder meer sturing geven aan de verdere digitale transformatie van Talpa Network en bijdragen leveren aan de doorontwikkeling van de strategie en organisatie van het bedrijf.

De Raad van Bestuur van Talpa Network bestaat verder uit Peter de Mönnink (ceo), Barry Masclee (coo), Jet Roos (cfo) en Paul Römer (managing director Radio en Televisie).

related partner content for mobile comes here

Peter de Mönnink over de benoeming: 'We zijn op zoek gegaan naar iemand met wie we als Talpa Network de volgende stap kunnen zetten. Arno Otto heeft een geweldig track record op het gebied van het verbinden van technologie, product, creatie, innovatie, marketing en commercie, met succesvolle organisatie- en businessmodellen als resultaat.'

Arno Otto: 'In 2020 is het meer dan ooit belangrijk dat er sterke en innovatieve Nederlandse mediapartijen opstaan om het verschil te maken. Talpa Network heeft al een stevige basis neergezet en ik heb ontzettend veel zin om met deze groep specialisten aan de slag te gaan en te laten zien dat Nederland niet alleen creatief een voorbeeldrol heeft maar zich ook qua innovatiekracht kan meten met de sterksten.'

Arno Otto was eerder onder meer managing director bij ProSieben.Sat1 Media (met Ruud Wanck probeerde hij in die functie in Nederland vergeefs SNDC8 van de grond te krijgen). Daarvoor was hij ruim acht jaar de digitale baas bij RTL Nederland. Ook was hij European MD van AdLINK Group AG en DoubleClick Inc .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in