‘Passie, inspiratie, willen winnen; dat wil ik zien bij Nestlé Nederland’
Nestlé is in elk land multicultureel en internationaal georiënteerd. Dat geldt volgens Fabrice Favero ook voor Nederland.
Wie is Fabrice Favero?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidMisselijkmakend greenwashgebral van deze CEO. Ondertussen lobbied Nestlé in de EU stiekem tegen een prachtige, nuttige wet die dopjes aan flessen vast wil maken... alleen al op onze stranden liggen vele miljoenen stuks - in de zee miljarden meer. Om niet te spreken van Nestlé's masterplan, privatisering van drinkwater, waardoor mensen alleen nog in plastic flessen water kunnen kopen omdat het natuurlijke water door Nestlé wordt opgepompt, waar ze natuurlijkj een schijntje voor betalen maar wel tientallen miljarden mee omzetten. Waarom krijgen dit soort destructieve bedrijven telkens weer een kritiekloos podium om hun Trumpiaanse jokkebrokken te etaleren? (O ja,we zijn een reclameblaadje!). BRONVERMELDINGEN: https://recyclingnetwerk.org/2018/10/17/breaking-leaked-lobby-letter-shows-coca-cola-danone-nestle-and-pepsico-attacking-european-parliaments-plastic-soup-measures/ En lees ook eens https://www.wanttoknow.nl/gezondheid/nestle-dagelijks-drinkwater-onze-business/ of ook interessant: https://www.bloomberg.com/news/features/2017-09-21/nestl-makes-billions-bottling-water-it-pays-nearly-nothing-for