Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Passie, inspiratie, willen winnen; dat wil ik zien bij Nestlé Nederland’

Nestlé is in elk land multicultureel en internationaal georiënteerd. Dat geldt volgens Fabrice Favero ook voor Nederland.
Fabrice Favero
Fabrice Favero
© Fabrice Favero
Fabrice Favero
Fabrice Favero
© Fabrice Favero

Wie is Fabrice Favero?

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Scato van Opstall

Misselijkmakend greenwashgebral van deze CEO. Ondertussen lobbied Nestlé in de EU stiekem tegen een prachtige, nuttige wet die dopjes aan flessen vast wil maken... alleen al op onze stranden liggen vele miljoenen stuks - in de zee miljarden meer. Om niet te spreken van Nestlé's masterplan, privatisering van drinkwater, waardoor mensen alleen nog in plastic flessen water kunnen kopen omdat het natuurlijke water door Nestlé wordt opgepompt, waar ze natuurlijkj een schijntje voor betalen maar wel tientallen miljarden mee omzetten. Waarom krijgen dit soort destructieve bedrijven telkens weer een kritiekloos podium om hun Trumpiaanse jokkebrokken te etaleren? (O ja,we zijn een reclameblaadje!). BRONVERMELDINGEN: https://recyclingnetwerk.org/2018/10/17/breaking-leaked-lobby-letter-shows-coca-cola-danone-nestle-and-pepsico-attacking-european-parliaments-plastic-soup-measures/ En lees ook eens https://www.wanttoknow.nl/gezondheid/nestle-dagelijks-drinkwater-onze-business/ of ook interessant: https://www.bloomberg.com/news/features/2017-09-21/nestl-makes-billions-bottling-water-it-pays-nearly-nothing-for

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in