Overslaan en naar de inhoud gaan

HAK zet b-to-b-brand HAK Fresh in de markt

Peter van Halder, sinds 2017 onderdeel van HAK, heet per 1 januari HAK Fresh.
Het nieuwe b-to-b-merk
Het nieuwe b-to-b-merk
© Hak Fresh
Het nieuwe b-to-b-merk
Het nieuwe b-to-b-merk
© Hak Fresh

Vanaf 1 januari voert HAK een nieuw merk voor klanten in grootverbruik-, out of home- en retailkanalen: HAK Fresh. Effectief gaat het om een naamsverandering van de verse groentespecialist Peter van Halder uit Den Bosch, die sinds 2017 onderdeel van HAK is.

related partner content for mobile comes here

HAK Fresh richt zich met tailormade groenteconcepten en -oplossingen op het verrijken van maaltijden (zoals salades, pizza’s en broodjes) voor verschillende b-to-b-klanten.

Verrijken

Voor de ceo van HAK, Timo Hoogeboom is de rebranding onderdeel van de strategische missie van HAK om de meest gegeten maaltijden, zowel thuis als buitenshuis, in Noord-West Europa te verrijken met groenten en peulvruchten.

 

In Adformatie editie januari leest u een uitgebreid interview met Hoogeboom en marketingdirecteur Nicole Freid over de transitie die HAK aan het doormaken is.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in