HAK zet b-to-b-brand HAK Fresh in de markt


Vanaf 1 januari voert HAK een nieuw merk voor klanten in grootverbruik-, out of home- en retailkanalen: HAK Fresh. Effectief gaat het om een naamsverandering van de verse groentespecialist Peter van Halder uit Den Bosch, die sinds 2017 onderdeel van HAK is.
HAK Fresh richt zich met tailormade groenteconcepten en -oplossingen op het verrijken van maaltijden (zoals salades, pizza’s en broodjes) voor verschillende b-to-b-klanten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press PhotoVerrijken
Voor de ceo van HAK, Timo Hoogeboom is de rebranding onderdeel van de strategische missie van HAK om de meest gegeten maaltijden, zowel thuis als buitenshuis, in Noord-West Europa te verrijken met groenten en peulvruchten.
In Adformatie editie januari leest u een uitgebreid interview met Hoogeboom en marketingdirecteur Nicole Freid over de transitie die HAK aan het doormaken is.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid