Overslaan en naar de inhoud gaan

Zilveren Kruis gaat voor Dawn als merkbureau

Vanaf 2020 zal deze nieuwe strategie zichtbaar zijn in (merk)campagnes en alle andere activiteiten.
Zilveren Kruis
Zilveren Kruis

Zorgverzekeraar Zilveren Kruis heeft na een pitch gekozen voor Dawn als haar merkbureau. Het afgelopen halfjaar is gewerkt aan de nieuwe merkstrategie en een interne launch. Vanaf 2020 zal deze nieuwe strategie zichtbaar zijn in (merk)campagnes en alle andere activiteiten.

related partner content for mobile comes here

Jan-Willem Evers (Directeur Commercie Zilveren Kruis: ‘Deze tijd vraagt om een helder en bovenal sterk geïntegreerd én onderscheidend merk, met als doel om proposities, marketing en communicatie op elkaar aan te laten sluiten vanuit één centrale strategische gedachte.’

David Snellenberg (Dawn); ‘We zijn ontzettend blij met A-merk Zilveren Kruis. Al een half jaar zijn we met elkaar onderweg om de basis te leggen voor een merkstrategie en een bijbehorende positionering. Ik geloof dat Zilveren Kruis een waardevolle rol kan spelen in Nederland en ik ben trots dat Dawn hierin van betekenis kan zijn.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in